25+

Bland de varmaste dagarna hitills och jag har gett mig ut på en springrunda, gissa om det var varmt? Snart kommer Ebba och Celine över och så ska vi göra middag och ha det gott. Igår var jag i stan med Filippa och köpte en tröja- världens skönaste modell och färg. När jag bättrar på brännan ännu mer så kommer den vara ännu snyggare. Åh, och något som snurrar runt i skallen som en mygga är en resa jag och Frida ska göra tillsammans efter gymnasiet. Det kommer bli bland de bästa upplevelserna i mitt liv och vi är helt hypra på att åka. Bästis och jag ska till THAILAND och vara volontärer på ett barnhem. Kommer vara borta i 8 veckor. Bästbästbäst. Just nu lyssnar jag på skön ny musik och börjar bli hungrig... Puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅÅHHH vad du är snygg

2012-07-08 @ 23:27:38
URL: http://losibanosi.blogg.se
Postat av: FRIDA

Det kommer att bli bästbästbäst! Caaaaaaaaaan't waaaaait!
Loove! <3

2012-07-11 @ 16:08:47
URL: http://westiny.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0