Perfekt sommardag

Riktig sommardag. Sol, värme jordgubbar, bara ben samt en kamera i handen och en kompis i linsen rusulterar i en mycket bra dag. Mycket cred till Celine för bilderna som hon förövrigt kommer redigera tusen gånger bättre på sin egna blogg myswallows.blogg.se Jag var bara sugen på att lägga upp de här ändå. 
Började dagen med 3 timmars solning som har blivit standard för mig. Sedan tog jag en skön välbehövlig kalldusch och sedan pimpade en gammal klännning och bar mig sedan iväg och träffade bästa Celine. Vi gjorde det man ska göra ett sommarlov- i princip inget vettigt. Hade det bara allmänt mys och kul. Vi avslutade dagen med rondellhäng med ett gäng jordgubbar och raggande. Käkade sedan middag hos mig, grillmästaren Papi hade varit i farten. Fick tyvärr nyss säga hejdå till kotten för det är jobbdag för henne imorn. Puss
 

Kommentarer
Postat av: a

Fina skor, kan du skriva varifrån du köpt dom? :)

2012-07-09 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0