17Juni

Morgonen var sjukt sned, jag och Celine hade bakat en kladdkaka halv ett efter vi kom hem som vi åt samtidigt som vi kollade på Burlesque. Jag tänkte att jag kunde släcka ner och slumra till ett tag. Dock varade den tuppluren i timmar och halv nio vaknade jag upp i soffan för att den fortsätta sova i sängen till halv tolv. Ovanligt för tjejen som annars alltid vaknar halv 8.
Jag sover aldrig i soffan, man brukar alltid vakna för att sova i sängen.
Vi segade extremt imorse men bestämde oss för att rulla in till stan för att käka sen lunch, mysa och titta på rean. Jag fick med mig en tröja från Urban Outfitters och en tröja från Zara. Dagen började med ösregn men slutade med solsken, kanske inte för Celines del då hon precis ringde mig och berättade att hon fått in ett 3cm långt skärppigg in i hälen. Men annars bra. Puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/3580300/images/2012/pic_206916146.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/3580300/images/2012/pic_206916146.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0